Terus melangkah

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..


Alhamdulillah..Allah permudahkan urusan saya menguruskan blog ini. Saya kurang pasti dgn blog sebelum ini,barangkali disebabkan lama x update,jadinya ia terminate dgn sendirinya..Namun,ia tdk melunturkan semangat saya untuk terus berkongsi sedaya yg mampu saya kongsikan kerana memberi adalah satu kemanisan yg sukar ditafsirkan.

Oleh demikian, hasil tulisan sebelum2 ini saya muatkan juga di blog ini untuk perkongsian & peringatan bersama.Sebarang kekurangan mahupun kesalahan mohon diampunkan & diperbetulkan. InsyaAllah, hidup saling ingat mengingati akan mengarahkan kita untuk menjadi hambaNya yg terbaik...=)

0 comments:

Post a Comment

About this blog

Seringkali diri tewas dlm dakapan nafsu,mendidik diri menjadi insan yg x terdidik dek agama.Seringkali diri terpesona dgn dunia,melabuhkn pandangan palsu dek indahnya dunia.Begitu kerdilnya diri ini..acapkali tersungkur sepjg pengembaraan ini dek tandusnya iman di hati.Namun,ia tdk mematahkn semangatku utk bangkit..malah semua pahit manis yg diharungi adlh ats rahmat & kasih sygNYA dlm mentarbiyah diri ini untuk berusaha menjadi hambaNya yg terbaik.

Calendar

Friends